" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

homeaboutlinkiestutorialContacts















disclaimer

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world. Farhah Sukri. Sweet 16. MJSC PDRM.

CBOX




ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
It just broken
written by ika at Thursday 15 December 2011 & got 2 Comments

Assalamualaikum korang :') Rasanya dah lama sangat aku tak update blog ni kan? Hihi, ni semua sebab tahap kemalasan aku yang dah berada di tahap kritikal. Haha, nak tahu tak? Tak nak tahu sudah -.- Semalam aku dapat tahu something yang menyebabkan my heart just broken like this.



sakitnya tak terkata </3



Haha, Yknow what yang menyebabkan hati aku just broken like this? Of course, a Boy. Ohh life, tak boleh ke kalau tak de sorang laki yang datang nak mengacau hidup aku? Mestilah tak boleh kan. Hm, dulu kau mintak couple kat aku mcm kau cintakan aku betul betul kan :') Tapi aku tak marah kau sebab memang aku yang tolak kau. I do not love u, boy. I'm just sorry. Tapi, tak kan lah semudah tu kau nak cari pengganti aku beb? Just for couple days, aku nampak kau dah couple ngan orang lain? Wow, its just too fast. Too fast la kalau kau nak cari pengganti untuk orang yang kau cinta. Hahahaha, Yeah memang lawak bila aku fikirkan balik. So tu nama dia bukan cinta la kan. Sekarang ni aku faham kau tak perlukan cinta, tapi kau hanya perlukan perempuan. Such a funny game. You just make me laughing so many time, but u don't know I'm crying inside. Thanks a lot. Kau buat aku sedar banyak perkara. Kau buat aku sedar lelaki yang nampak baik mcm kau tak laaah baik mane kan. Hm, all boys are the same. Semua nak ada janji manis and bla bla bla and so whatever. Errrgh, I don't care laaaaaaaah -.-






Err, aku sendiri tak tahu ape yang aku rasa sebenarnya. Aku tak jealous, aku just sakit hati. Sakit hati faham tak sakit hati? Bukan nye jeles or whatever. Aku tak pernah kena tangkap cintan pun with that boy. Tapi, kenapa aku sakit hati? Err, feelings memang annoying. Menyampah pulak aku lama lama. And sebelum aku lupa, aku nak cakap Congrats la kat kau banyak banyak dah ada aweksss kan. Err, best ke ada emua benda tu? Dulu kau kata kau perlukan perempuan sebab apa? Sebab kau perlukan teman? Kau tak tahu ke kau ada siapa? Kau ada Allah. Aku ada Allah. Kita semua ada Allah. Tu lah teman sebaik baik teman. Allah sentiasa ada di sisi hambanya yang beriman. Alhamdulillah, sampai sekarang aku tak couple lagi sebab ada Allah yang sentiasa jaga aku. Yess, semua orang perlukan cinta, tapi cinta tak harus memiliki kan? :')  

Blogger NSR said...

Far, normal manusia taburkan janji macam tuh. Tak fikir langsung effetnya apa kan? Hm just ignore je ok?

Psst love this sentences 'Allah sentiasa ada di sisi hambanya yang beriman. Alhamdulillah, sampai sekarang aku tak couple lagi sebab ada Allah yang sentiasa jaga aku. Yess, semua orang perlukan cinta, tapi cinta tak harus memiliki kan? :') '

 
Blogger :: beebot kingdom™ :: said...

Ecece ;) HAHA

 

Post a Comment

pop-up window