" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

homeaboutlinkiestutorialContacts















disclaimer

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world. Farhah Sukri. Sweet 16. MJSC PDRM.

CBOX




ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
Bengang :/
written by ika at Saturday 24 December 2011 & got 1 Comments

Hai hello dan seperti biasa assalamualaikum. Korang, korang yang comel, cuti sekolah ni memang bosan kan? Siapa setuju angkat tangan nanti saya belanja mcd. Hihi, jadi untuk menghilangkan kebosanan yang mcm !@#$%^&* tu, aku punn cuba untuk buat something yang aku tak pandai buat haha. Okay, senang cerita aku buat benda bodoh. Grr, tak lah bodoh sangat pun sebenarnya aku ni je yang slow macam labi labi. Haih. Nak tahu aku buat apa? Kalau tak nak tahu kena tahu jugak.


Hm, aku cuba nak buat blog skin ke skin blog ape ntah. Dari pagi sampai petang tak jadi :'(
Dah hampir berjaya tapi sampai sekarang dia tengah loading lagi. Haih. Aku pun dah tak tahu nak buat apa. Bengang pulak lama lama. Tapi, aku nak jugak blog skin yang mcm korang tu, yang mcm Nudrah Syafiqah buat tu. Nak tanya dia tapi dia tak online hm *lap hingus*. Nak jugak, nak jugak.Tapi acanoo nak buat. Siapa yang expert tu baik kau tolong aku cepat *cicakman*. Cicakman mana tahu pasal blog gila eh kau ni. Tapi google tahu so aku search lah kat google tapi tak jumpa pun. Hm, merajuk lah ngan google cemmnik ;(




kita merajuk dengan awak dua tahun ;'(


Okay dah mcm mcm dah aku type kat google search tu tapi semuanya hampeh. Hampeh faham hampeh? Jum kita sepak google ramai ramai haha *evil laugh*. Akhirnya, kita give up jugak nak cari benda tu. Nanti, kita mintak tolong Nudrah jelah cemmnik. Tak sanggup nak carik lagi dah macam mayat hidup mati balik dah ni. Hm, sorry ayat saya mcm keling sekejap kita sekejap aku sekejap saya. Kdiam je. Hm.


Tit tot tit tot sekejap lagi je nak sekolah. Sekolah, sekolah, sekolah. Bila sekolah, bosan, bosan, bosan. Bila bosan, ahh senyap lah kau. Okay and fyi aku tak siapkan pun lagi homework yang dah berabad cikgu bagi tu. Hahaha, senyap. Dah berkulat agak nya homework tu. Jap agi lah aku check balik. Kalau betul ada kulat kau tolong bersihkan nanti aku sedekah senyuman manis :> Tau? Okay cemmtu baru lah kita sayang :*




Apa ni? 2012? :O


2012. NO, not yet. Lame lagi lah, lame lagi tinggal bpe hari je lagi lame lagi okay lama lagi. Ahh, taik betul lah -.- Okay, memang sekejap lagi je nak 2012. Tapi, aku tak ready lagi laaah weh tolong lah faham aku. Please *muka comel*. Hm, tahun depan aku ada junior, korang takde. Aku je ade tak nak share. Aku nak junior comel, baik, baik, baik, dan handsome hihihi. Okay Farhah, dah tak ada masa nak menggatal tahun depan hm sedihlah mcm ni. Tapi, setakat nak cakap *adik nama apa* tu boleh kan? Alaaa, kalau junior korang comel mcm shin dong pun korang buat cemtu kan. Tak payah nak show off ngan aku. Hihi. :B Tapi, bad news. Tahun depan kena tukar kelas, tukar unit, tukar tahun, tukar buku, tukar baju, tukar bf, eh aku mana ada bf acanoo nak tukar. Hm, tak nak lah bf tak best :P Aku kan baik. *tangan di dada mata ke langit*. Oh, perasannya. :| Sekali sekala tak pe kan hm. Tapi, aku takut lah kalau kalau nanti kita gaduh gaduh dengan junior junior atau senior senior. Tak nak jadi cemnik hm tak best. Saya nak jadi senior yang bertanggungjawab terhadap kebajikan junior comel saya. *aiceh* Tapi betul lah tak main main tau. Hihi ._.


Perenggan keenam, okay memang banyak lah kan aku mencarut melalut hari ni. Okay, kepada siapa yang sudi baca tu sini nak muah sikit. Hihi, tak nak lah muah muah ni dosa tak baik tau. Kita muah kat perempuan je. :*. Okay lalalala, dah pening kepala aku menaip benda alah ni okay bye korang. Next post nanti saya sambung balik merepek okay. Lu pikirlah sendiri, assalamualaikum.


































Blogger Asirahjkl said...

okay serious comel gilaaa. paah :>

 

Post a Comment

pop-up window